Bu işlevi etkinleştirdiğinizde müşteri ile ortak numaralarınız ve kullanıcı adınız şifrelenecek ve veri depolama ortamınızda "tanımlama bilgisi" olarak depolanacaktır. Bu işlevi yalnızca bu bilgisayarın, tabletin ya da akıllı telefonun tek sahibiyseniz kullanmanızı öneriyoruz. Genel olarak şunları öneririz: Satın alma işleminizden sonra her zaman oturumunuzu kapatın.
Tanımlama bilgileri hakkında daha fazla bilgi almak için
Veri Koruma Politikamızı inceleyin.
Müşteri numaramı nereden bulabilirim?
Müşteri numaranızı bir HAHN+KOLB faturasında, teslimat belgesinde veya sipariş onayında bulabilirsiniz (ilk sayfanın sağ üst köşesinde). Bu HAHN+KOLB belgelerinden herhangi birine sahip değilseniz + 90 212 861 55 85 numarasından Servis Yardım Hattımızı arayabilirsiniz. Bizimle Pazartesi - Çalışma saatleri pazartesi – cuma 08:00 . 18:00 arasıdır. (Resmi tatiller dahil değil).
Henüz bir HAHN+KOLB müşterisi değilseniz çevrimiçi kaydınızı burada oluşturabilirsiniz; işlem yalnızca birkaç adımdan oluşur. Girdiğiniz bilgileri kontrol edip onayladıktan sonra anında tüm fiyatlara erişebilir ve hemen sipariş verebilirsiniz. Başlamak için "Şimdi kaydol" bağlantısına tıklayın.
Cep telefonu numarasıyla giriş yap
Cep telefonu numaranızla giriş yapmak için lütfen kayıt işlemi sırasında doğruladığınız cep telefonu numarasını girin.
Henüz cep telefonu numaranızı doğrulamadıysanız lütfen İş Ortağı Numarasını kullanarak giriş yapın ve giriş yaptıktan sonra cep telefonu numaranızı "Hesabım" seçeneğinden doğrulayın.
Henüz HAHN+KOLB müşterisi değilseniz birkaç basit adımla çevrimiçi kayıt olabilirsiniz. Kaydınız başarıyla tamamlandıktan sonra
tüm fiyatlara erişebilir ve sipariş verebilirsiniz. "Hemen kaydol" öğesine tıklayın.
Ortak numaramı nereden bulabilirim?
Kaydınız başarıyla tamamlandıktan sonra veya satış ekibindeki irtibat kişinizin etkinleştirme işlemini tamamlamasının ardından HAHN+KOLB online mağazaya giriş yapmaya ilişkin bilgilerin yanı sıra iş ortağı numaranız tarafınıza ulaştırılır. Bu, verdiğiniz e-posta adresine e-posta yoluyla gönderilir. Bu bilgiye sahip değilseniz + 90 212 861 55 85 numaralı telefondan Servis Yardım Hattımızı arayabilirsiniz.
Kullanıcı adınız
Burada, basit bir oturum açma işlemi için bir kullanıcı adı atayabilirsiniz. Bu benzersiz bir ad olmalıdır. Örneğin, kişisel e-posta adresinizi kullanabilirsiniz.
Kullanıcı adım nedir?
Oturum açtıktan sonra "Hesabım" alanında kullanıcı adınızı ayarlayabilirsiniz. Henüz bir kullanıcı adı oluşturmadıysanız veya kullanıcı adınızı unuttuysanız lütfen şifrenizi sıfırlamak için müşteri numaranızı ve iş ortağı numaranızı kullanın.
Girmem gereken şifre nedir?
HAHN+KOLB online mağazası için parola, kayıt veya ilk oturum açma sırasında sizin tarafınızdan belirtilmiştir ya da şirketinizdeki online mağazanın yöneticisi sizin için bir başlangıç parolası atamıştır.
Parola en az 10 karakter uzunluğunda olmalıdır. Parolanın uzunluğu arttıkça çözülmesi zorlaşır. 16 ila 20 karakterden oluşan bir parola kullanmanızı öneririz. Büyük ve küçük harfler, rakamlar veya özel karakterler gibi mevcut tüm karakterler kullanılabilir. Çift noktalı karakterler kullanıyorsanız, bu karakterleri diğer diller için ayarlanan klavyelere giremeyebileceğinize lütfen dikkat edin.
Evcil hayvanların veya akrabaların adları, doğum günleri vb. güçlü parolalar değildir. Parolanın tamamının sözlükte bulunabilen bir sözcük olması da önerilmez. "QWERTY" veya "1234abcd" gibi sık kullanılan ya da tekrarlanan ifadeler ve klavye desenlerinden de kaçınılmalıdır. Müşteri numaranız parolanız olarak kullanılamaz.