LET´S WORK TOGETHER.   HAHN+KOLB Türkiye‘ye hoş geldiniz | Sadece kurumsal müşteriler için
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Kundenkonto_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Sortiment_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Bestellung_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Lieferung_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Service_DE.jpg

KAYIT

HAHN+KOLB çevrimiçi mağazasına kimler kaydolabilir?

Klasik bir B2B şirketi olan HAHN+KOLB'de, ürünler yalnızca firmalara satılmaktadır. Bu nedenle, çevrimiçi mağazaya kaydolabilmek için temel ön koşul budur. Kaydolurken belirleyici faktör, HAHN+KOLB'de halihazırda bir müşteri numaranız olup olmadığıdır. Bu durumda, lütfen kayıt işlemi formumuzu kullanın. Henüz bizde bir müşteri numaranız yoksa, lütfen kayıt işlemi formunu kullanın ve "Hayır, şirketim henüz müşteri değil" seçeneğine tıklayın. Kayıt formu.

HAHN+KOLB'de yeni müşteri olarak nasıl kaydolabilirim?

Henüz HAHN+KOLB ile bir müşteri numaranız yok mu? O zaman lütfen kayıt işlemi için formumuzu kullanın ve "Hayır, şirketim henüz müşteri değil" seçeneğini seçin. Kayıt formu .

Halihazırda bir HAHN+KOLB müşterisi olarak nasıl kaydolabilirim?

Zaten bir HAHN+KOLB müşterisisiniz ve bir müşteri numaranız mı var? O zaman lütfen kayıt işlemi için formu kullanın. Kayıt formu .

HAHN+KOLB çevrimiçi mağazasına kaydolmanın avantajları nelerdir?

Çevrimiçi mağazamıza kaydolduğunuzda size çok çeşitli seçenekler sunulur:

HAHN+KOLB'de diğer birçok seçeneğin yanı sıra günün her saati sipariş verebilir, çevrimiçi mağazadaki her bir ürün için size özel fiyatı görebilir ve bireysel gereksinimlerinize göre ayarlanabilecek müşteri hesabınızdaki (bütçe ayarları, onay iş akışı vb.) kapsamlı işlevlere erişebilirsiniz.

Genel bakış sayfamızda çevrimiçi mağaza ve e-İş çözümlerimiz hakkında daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Genel bakış sayfası

Kaydolmak ne kadar sürer?

Kaydınızı en hızlı sürede tamamlamaya çalışacağız.

Genel güvenlik için kaydınızı manuel olarak kontrol etmemiz gerektiğinden, hesabınızın onaylanması kısa bir zaman alabilir.

Kaydolduktan hemen sonra çevrimiçi mağazada sipariş verebilir miyim?

Çevrimiçi mağazada kaydı tamamladıktan sonra, bilgileriniz manuel olarak kontrol edilir. Daha sonra çevrimiçi mağazana erişim verileri e-posta ile gönderilir. Erişim verilerinizi bizden alır almaz çevrimiçi mağazaya giriş yapabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.


MÜŞTERİ HESABI VE HESAP YÖNETİMİ

Parolamı nasıl değiştirebilirim?

'Bunun için „Hesabım” bölümünden „Ayarlar”ı seçin ve ardından „Giriş bilgileri” sekmesine gidin. „Şifre değiştir” altında yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz.

Parolamı unutursam ne yapmalıyım?

Lütfen müşteri ve iş ortağı numaranızı girin ve "Parolamı unuttum" öğesini seçin. Artık kayıtlı e-posta adresinize parolayı atamanız için bir bağlantı alacağınız otomatik bir e-posta gönderilecektir.

Erişim verilerimi unutursam ne yapmalıyım?

Erişim verilerinizi unuttuysanız çevrimiçi mağaza destek birimimizle iletişime geçebilirsiniz(tel. no.: +90 2128615585/ e-posta: info@hahn-kolb.com.tr Pazartesi - Cuma 08:00 ile 18:00 arası).

İş ortağı numaramı bilmiyorsam ne yapmalıyım?

İş ortağı numarası yalnızca çevrimiçi mağaza destek biriminden talep edilebilir. Bunun için lütfen iş arkadaşlarımızla şuradan iletişime geçin: Tel. no.: +90 2128615585/e-posta: info@hahn-kolb.com.tr (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası).

Bir hesapta yeni veya ek kullanıcılar nasıl oluşturulabilir?

'Bu değişikliği yalnızca müşteri hesabında kayıtlı olan yönetici yapabilir. Bunun için „Hesabım” bölümünden „Ayarlar”ı seçin ve ardından „Diğer kullanıcılar” sekmesine gidin. Şimdi „Yeni kullanıcı oluştur”u seçin. Artık yeni bir kullanıcı oluşturabilirsiniz. Bunun için ilgili formu eksiksiz doldurun.

Şirket veya fatura adresi değiştirilebilir mi?

'Bu, temel verilerde bir değişikliktir. Bu değişiklik bu nedenle yalnızca HAHN+KOLB tarafından yapılabilir.
Lütfen istediğiniz düzenlemeyi kişisel yetkilinize bildirin. Kişisel yetkilinizin iletişim bilgilerini „Hesabım” altındaki açılır pencerede bulabilirsiniz.

Ek teslimat adresleri nasıl oluşturulabilir ve önceden atanabilir?

'Bunun için farklı seçenekler vardır. Hangi seçeneğin sizin için uygun olduğu, değişikliğin kimin için yapılacağına bağlıdır. Lütfen ihtiyacınıza göre aşağıdaki adımları izleyin:

1) Kişisel teslimat adresi oluşturma:
Ayarlar → Profilim → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
Teslimat adresini varsayılan olarak ayarla*: Profilim → Genel ayarlar → „İlgili kişinin teslimat adresini varsayılan olarak seç” alanını etkinleştir → Kaydet

2) Şirketin tüm online shop kullanıcıları için teslimat adresi oluşturma:
Yönetici olarak, kişisel teslimat adreslerinizin yanı sıra şirketinizdeki diğer kullanıcılar için de teslimat adresleri oluşturabilirsiniz. Bunun için şu adımları izleyin:
Ayarlar → Şirket → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
(Dikkat: Burada tüm kullanıcılar için genel veya kalıcı bir varsayılan ayar yapılamaz. Bu, her kullanıcı için ayrı ayrı kaydedilmelidir.)*

3) Tek tek online shop kullanıcıları için teslimat adresi oluşturma:
Ayarlar → Diğer kullanıcılar → İlgili kullanıcı kartında sağ üstteki üç küçük noktayı seçin → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
Teslimat adresini varsayılan olarak ayarla*: Diğer kullanıcılar → İlgili kullanıcı kartında sağ üstteki üç küçük noktayı seçin → Genel ayarlar → „İlgili kişinin teslimat adresini varsayılan olarak seç” alanını etkinleştir → Kaydet

* Bir adresi „varsayılan olarak ayarlama”, bir kullanıcı için farklı bir standart adresin kalıcı olarak belirlenmesi anlamına gelir. Ancak, bu adres sipariş sürecinde istenirse başka kayıtlı bir adresle değiştirilebilir.

Kayıtlı e-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

'Bunun için lütfen online shop destek ekibimizle iletişime geçin (tel. no.: +90 2128615585/ e-posta: info@hahn-kolb.com.tr/Pazartesi - (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası)

Maliyet birimleri nasıl oluşturulabilir?

'Yeni maliyet merkezi oluşturabilmek için müşteri hesabınızda yönetici olarak kayıtlı olmanız gerekir. „Ayarlar” bölümünde, „Şirket” sekmesinde „Maliyet merkezleri” alanını bulabilirsiniz. Burada „Maliyet merkezi oluştur” sekmesi altında bir ad veya tanım girerek yeni bir maliyet merkezi oluşturabilirsiniz.

Ardından, maliyet merkezi bir kullanıcıya atanır. Lütfen aşağıdaki adımları izleyin:
Ayarlar → Diğer kullanıcılar → İlgili kişiyi arayın → İlgili kullanıcı kartında sağ üstteki üç küçük noktayı seçin → Maliyet merkezi → Maliyet merkezini sipariş seviyesinde veya ürün seviyesinde etkinleştirin → Hesaplama türünü seçin → Kaydet

Kayıtlı maliyet merkezleri daha sonra kolayca alışveriş sepetinde seçilebilir ve ürünlere atanabilir. Ayrıca, alışveriş sepetinde ek maliyet merkezleri de oluşturulup atanabilir.

Bütçe nasıl kaydedilebilir?

'Bir bütçe tanımlayabilmek için şirketinizin müşteri hesabında yönetici olmanız gerekir. „Hesabım” bölümünden „Ayarlar”a gidin ve „Profilim” alanını seçin. Burada „Bütçe” bölümünü bulabilirsiniz. Lütfen istediğiniz değerleri girin ve değişiklikleri kaydedin. Bu bütçe bundan sonra kişisel olarak sizin için geçerli olacaktır.

Yönetici olarak bütçeyi hem tüm şirket için hem de tek tek diğer kullanıcılar için belirleyebilirsiniz. İhtiyacınıza göre lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

1) Tüm şirket için bütçe:
Hesabım → Ayarlar → Şirket → Bütçe → Değerleri girin → Kaydet

2) Belirli kullanıcılar için bütçe:
Hesabım → Ayarlar → Diğer kullanıcılar → Kullanıcı arayın → İlgili kullanıcı kartında sağ üstteki üç küçük noktayı seçin → Bütçe → Değerleri girin → Kaydet

Çevrimiçi mağaza siparişlerini belirli bir bütçeyle sınırlamak için başka hangi yollar vardır?

'Sipariş değer limitlerini ayarlayabilmek için müşteri hesabınızda yönetici yetkilerine sahip olmanız gerekir.
Hesabım” bölümünden „Ayarlar”a gidin und „Profilim” alanını seçin. „Siparişler” bölümünde „Sipariş değer limitleri” alt menüsünü açın. Sonraki adımda istediğiniz değerleri girip kaydedebilirsiniz. Bu sipariş değer limitleri bundan sonra sizin için kişisel olarak uygulanacaktır.

Yönetici olarak sipariş değer limitlerini hem tüm şirket hem de tek tek diğer kullanıcılar için belirleyebilirsiniz. İhtiyacınıza göre lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

1) Tüm şirket için sipariş değer limitleri:
Hesabım → Ayarlar → Şirket → Sipariş değer limitleri (Siparişler alanında) → „Sipariş değer limitleri” sekmesini açın → Değerleri girin → Kaydet

2) Belirli kullanıcılar için sipariş değer limitleri:
Hesabım → Ayarlar → Diğer kullanıcılar → Kullanıcı arayın → İlgili kullanıcı kartında sağ üstteki üç küçük noktayı seçin → Siparişler → „Sipariş değer limitleri” sekmesini açın → Değerleri girin → Kaydet

Kullanıcı için bir onay süreci nasıl ayarlanır?

'Yönetici olarak müşteri hesabınızın „Ayarlar” bölümünde, „Diğer kullanıcılar” alanında bir onay süreci tanımlayabilirsiniz.
Bunun için ilgili kullanıcının kartında sağ üstteki üç küçük noktayı seçin. Ardından „Siparişler” seçeneğini tıklayın.
Onay süreci” sekmesinde açılır menüden bir onaylayıcı atayabilirsiniz.

Eğer onayın yalnızca belirli bir tutardan itibaren gerekli olması gerekiyorsa, bunu sonrasında „Sipariş değer limitleri” sekmesinde ayrı ayrı tanımlayabilirsiniz.

Lütfen her seferinde yaptığınız değişiklikleri kaydedin.

Ayrı veya paylaşılan bir sipariş şablonunu nasıl oluşturabilirim?

'Sipariş şablonları ya yalnızca tek bir kullanıcı tarafından („kişisel sipariş şablonu”) ya da aynı müşteri hesabındaki birden fazla kullanıcı tarafından („paylaşılan sipariş şablonu”) kullanılabilir.

1) Kendi sipariş şablonunuzu oluşturma:
Bir sipariş şablonu oluşturma veya bir dosyadan sipariş şablonu oluşturma imkanınız vardır.
Bunun için „Hesabım” bölümünde „Alışveriş listeleri” alanını seçin.
Sipariş şablonları” sekmesinde yeni bir şablon oluşturabilir veya bir dosyadan oluşturabilirsiniz.
Oluşturma sırasında açılan pop-up penceresinde şablonun yalnızca sizin için mi yoksa müşteri hesabındaki tüm kullanıcılar için mi oluşturulacağını doğrudan belirleyebilirsiniz.

2) Paylaşılan sipariş şablonu oluşturma:
Yukarıda açıklandığı gibi ilerleyin, ancak oluşturma sırasında açılan pop-up penceresinde „Herkesle paylaş” seçeneğini seçin.

Alternatif olarak, mevcut kişisel bir sipariş şablonunu istediğiniz zaman paylaşılan bir sipariş şablonuna dönüştürebilirsiniz.
Bunun için mevcut sipariş şablonunu açın ve „Sipariş şablonunu paylaş” seçeneğini tıklayın.
Sonraki adımda işlemi tekrar onaylamalı ve değişiklikleri kaydetmelisiniz.

Sipariş şablonu ile sık kullanılanlar listesi arasındaki fark nedir?

Hem sık kullanılanlar listesini hem de sipariş şablonunu kişisel isteklerinize ve gereksinimlerinize göre tasarlayabilirsiniz. Ayrıca ürün ayrıntıları sayfasından veya alışveriş sepetinden de bir sipariş şablonu oluşturabilirsiniz. Sık kullanılanlar listenizi, ürün ayrıntıları sayfalarındaki ilgili işlevi kullanarak doldurun. Buradaki temel fark, aynı müşteri numarasına sahip diğer kullanıcılarla bir sipariş şablonupaylaşabilmenizdir. Sık kullanılanlar listesi her kullanıcı için ayrı kalır ve aynı müşteri numarasına sahip diğer kullanıcılar tarafından değiştirilemez.

Her iki şablonda tek tek ürünleri veya listenin tamamını doğrudan alışveriş sepetine ekleyebilirsiniz.

Düzenli olarak sipariş edilen ürünler nerede görüntülenir?

'Geçmişte HAHN+KOLB’den birden fazla kez sipariş verdiğiniz ürünler sizin için ayrı bir bölümde toplanır ve kaydedilir. Bu genel bakışı „Alışveriş listeleri” bölümünde, „Sık sipariş edilenler” sekmesi altında bulabilirsiniz.


ÜRÜN SETİ

HAHN+KOLB ürün setinde hangi ürünleri bulabilirim?

HAHN+KOLB, 120.000 farklı ürünle size kesici takımlardan, el aletlerine, atölye ekipmanlarından, tutucu takımlara, test ve ölçüm ekipmanlarına kadar geniş ve yüksek kaliteli ürün yelpazesi sunar. Bunların arasında ATORN markamızın 335.000'den fazla ürününü de bulacaksınız!

Basılı kataloğu çevrimiçi olarak da alabilir miyim?

Evet, tüm kataloglar broşür kataloğu olarak dijital ortamda da mevcuttur! Akıllı bağlantı sayesinde, sadece birkaç tıklamayla broşür kataloğundaki üründen doğrudan çevrimiçi mağazaya gidebilirsiniz.

HAHN+KOLB'den tüm katalog ürünlerini çevrimiçi sipariş edebilir miyim?

Evet, ürünlerin HAHN+KOLB'de mevcut olması koşuluyla, HAHN+KOLB çevrimiçi mağazasındaki katalogda yer alan tüm ürünleri sipariş edebilirsiniz. Çevrimiçi mağaza, size standart katalogda bulunmayan çok çeşitli ürünler de sunar.

Çevrimiçi mağazada bulunamayan bir ürün için özel bir talepte nasıl bulunabilirim?

İstediğiniz ürünü çevrimiçi mağazada bulamıyorsanız telefon (tel. no.: +90 2128615585/ e-posta: info@hahn-kolb.com.tr (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası) yoluyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Tüm arama sonuçlarına göz atmak zorunda kalmadan ürünleri hızlı bir şekilde bulmanın yolları nelerdir?

HAHN+KOLB çevrimiçi mağazası size bunun için bazı faydalı seçenekler sunar:
Ürünlerin üst kısmında birçok sayfada bulabileceğiniz kapsamlı filtre seçeneklerimize erişin. Hangi ürün numarasını sipariş etmek istediğinizi biliyorsanız alışveriş sepetindeki hızlı alma özelliğini kullanabilirsiniz. Ürün sepeti


SİPARİŞ

HAHN+KOLB'nin çevrimiçi mağazasından ürünleri nasıl sipariş edebilirim?

Çevrimiçi mağazamızdan sipariş vermek için kendinizi ve şirketinizi önceden kaydetmelisiniz. Burada, halihazırda bir HAHN+KOLB müşterisi olup olmadığınız ve çevrimiçi mağazaya ilk kez kaydolup kaydolmadığınız veya şimdiye kadar bir HAHN+KOLB müşterisi olup olmadığınız ayırt edilir.

Oturum açma verilerinizi, kayıt olduktan sonra alacaksınız. Artık oturum açabilir ve istediğiniz ürünleri çevrimiçi olarak kolayca sipariş edebilirsiniz.

Önceki siparişleri nerede görebilirim?

Geçmiş siparişlerinizi „Hesabım” bölümünde, „Siparişler” alanı altında görüntüleyebilirsiniz.

Promosyon ürünleri nasıl sipariş edilebilir?

Temel olarak, tüm promosyon ürünlerini normal bir ürün gibi görüntüleyebilirsiniz. Sipariş sırasında küçük bir fark vardır: Ürün numarasını girerken, ürün numarasından önceki iki harfin (ör.: AB12345678) de girilmesi gerekir. Bu hem arama çubuğunu hem de hızlı girişi etkiler.

Daha sonra oturum açtığımda, oturum açmadan önce alışveriş sepetine eklediğim ürünler devralınacak mı?

Hayır, ne yazık ki bu işlem şu anda mümkün değil. Lütfen önce oturum açın ve ardından ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin.

Kupon kodunu nasıl kullanabilirim?

Alışveriş sepetine bir kupon kodu girebilir ve kullanabilirsiniz.

Bana hangi ödeme seçenekleri sunuluyor?

Çevrimiçi mağaza üzerinden yapılan tüm satın almalar, faturalı satın alma olarak yapılır ve hesaplanır.

Sipariş onayları birden fazla e-posta adresine gönderilebilir mi?

Evet, ikinci bir kişisel e-posta adresini „Ayarlar” bölümünde, „Siparişler” alanında ve „Sipariş parametreleri” menü seçeneği altında ekleyebilirsiniz.

Onay iş akışı nedir?

Onay iş akışı, HAHN+KOLB'deki siparişe kadar olan adımlardan oluşan bir dizidir. Bir onay iş akışı kaydedilirse kullanıcının siparişi doğrudan HAHN+KOLB'ye iletilmez, bunun yerine ilk olarak yöneticiniz tarafından belirtilen istasyonlardan geçer. Seçilen alışveriş sepeti, onay için şirketinizdeki bir onaylayıcıya sunulur. Bu kişi siparişi onaylayabilir, değiştirebilir veya reddedebilir.

Onaylayıcı, onay iş akışı sırasında alışveriş sepetini değiştirebilir mi?

Evet, onaylayan yalnızca alışveriş sepeti reddetmek veya onaylamakla kalmaz, aynı zamanda tek tek ürünleri silebilir veya ekleyebilir. Buna ek olarak, onaylayıcı seçilen miktarları artırabilir veya azaltabilir.

Çevrimiçi mağaza aracılığıyla gönderilen bir siparişi değiştirmek hala mümkün mü?

Hayır, müşteri olarak siparişi daha sonra düzenleyemezsiniz. Ancak siparişi 15 dakika içinde iptal edebilirsiniz. Sipariş yalnızca çevrimiçi mağaza destek birimi üzerinden değiştirilebilir (tel. no.: +90 2128615585/e-posta: info@hahn-kolb.com.tr).

Sipariş verirken müşteri olarak oturum açmamışsam siparişim HAHN+KOLB'e ulaşır mı?

Bir sipariş gönderdiyseniz ancak bu sırada oturum açmadıysanız sistem siparişi atayamaz ve bu nedenle iletilmez veya düzenlenmez.


NAKLİYE VE TESLİMAT

Siparişimi çevrimiçi olarak takip edebilir miyim?

'Evet, siparişlerinizin durumunu müşteri hesabınızda „Siparişler” bölümünde dilediğiniz zaman kolayca görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimin teslim edilmesi ne kadar sürer?

Teslimatın süresi stok bulunabilirliği veya sipariş ettiğiniz ürünlerin türü gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Sipariş edilen ürünleri size en kısa sürede göndermek için her zaman elimizden gelenin en iyisini yaparız. Daha fazla bilgi için nakliye maliyetleri ve teslimata ilişkin genel bakışımıza göz atın.

Bir siparişin nakliye maliyetleri nelerdir?

Türkiye'de, sipariş için aşağıdaki nakliye maliyetleri geçerlidir*:
4.000 TL altında sipariş değeri: 99 TL
4.000 TL üzeri sipariş değeri: Ücretsiz kargo

* Nakliye maliyetleri, bazı durumlarda farklı olabilir. Küçük siparişler, hacimli veya ağır mallar, onarımlar ya da açıkça talep edilen kurye hizmetleri ücretsiz teslimattan hariç tutulur. Bunun için özel koşullar geçerlidir.


İADE, BAKIM VE SERVİS

Ürünlerin iadesine ilişkin bilgileri veya iade formunu nerede bulabilirim?

İade ile ilgili bilgileri „Hizmet” bölümünde, „İade” menü seçeneği altında bulabilirsiniz.

Teslim ettiğim ürünler kusurluysa ne yapmalıyım?

Satın alma işleminden sonra da yanınızdayız! Beklentilerinizi karşılamayan siparişleri bize iade edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz varsa nasıl devam edeceğinizi görüşmek için bizimle önceden iletişime geçin (tel. no.: +90 2128615585/e-posta: info@hahn-kolb.com.tr (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası).

Sipariş edilen mallarımı HAHN+KOLB'e iade etme maliyeti nedir?

İade gönderisi yapmadan önce mutlaka bizimle iletişime geçin. Ardından müşteri temsilcinizin onayı ile gönderici ödemeli olarak bize iadelerinizi iletebilirsiniz.

HAHN+KOLB için hangi iletişim seçenekleri vardır?

Bizimle iletişim kurmak için birçok yola sahipsiniz! Bu sayfanın alt kısmında listelenen iletişim seçeneklerini kullanabilirsiniz.

1856-B1:/Icons/Beratung_Icon_v3.png  HIZMET HATTI: +90 (0) 212 861 55 85 | Pazartesi - Cuma saat 08:00 ile 18:00 |