Bunun için çeşitli seçenekler vardır. Talebiniz için hangi seçeneğin en uygun olduğu, değişikliğin kim için yapılacağına bağlıdır. Lütfen aşağıda listelenen adımları gerektiği gibi uygulayın:
1.) Kişisel teslimat adresi oluşturma:
Ayarlarım → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
Teslimat adresini önceden tanımla*: Ayarlarım → Temel ayarlar → Genel ayarlar → "İrtibat kişisinin teslimat adresini önceden tanımla" alanını etkinleştir
2.) Tüm şirket çevrimiçi mağaza kullanıcıları için geçerli bir teslimat adresi oluşturma: :
Yönetici olarak, kişisel teslimat adreslerinizin yanı sıra şirketinizin diğer kullanıcılarının teslimat adreslerini de oluşturabilirsiniz. Bunu yapmak için aşağıdaki işlemleri takip edin: :
Müşteri ayarları → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
3.) Her bir çevrimiçi mağaza kullanıcısı için bir teslimat adresi oluşturma: :
Kullanıcı yönetimi → İşlem seç → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
Teslimat adresini önceden tanımla*: Kullanıcı yönetimi → İşlem seç (doğrudan kullanıcıya) → Temel ayarlar → Genel ayarlar → "İrtibat kişisinin teslimat adresini önceden tanımla" alanını etkinleştir
*Bir adresin "önceden tanımlanması" bir kullanıcı hesabında standart bir adres ayarlama işlemidir. Böylece siparişleriniz her zaman bu adrese gönderilir. Bu, kullanıcının sipariş sürecinde (diğer adresler oluşturulmasına rağmen) herhangi bir seçim yapamayacağı ve yalnızca bu adresi seçebileceği anlamına gelir.