LET´S WORK TOGETHER.   HAHN+KOLB Türkiye‘ye hoş geldiniz | Sadece kurumsal müşteriler için
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Kundenkonto_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Sortiment_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Bestellung_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Lieferung_DE.jpg
1521-B1:/Diverses/FAQ/FAQ_Service_DE.jpg

KAYIT

HAHN+KOLB çevrimiçi mağazasına kimler kaydolabilir?

Klasik bir B2B şirketi olan HAHN+KOLB'de, ürünler yalnızca firmalara satılmaktadır. Bu nedenle, çevrimiçi mağazaya kaydolabilmek için temel ön koşul budur. Kaydolurken belirleyici faktör, HAHN+KOLB'de halihazırda bir müşteri numaranız olup olmadığıdır. Bu durumda, lütfen kayıt işlemi formumuzu kullanın. Henüz bizde bir müşteri numaranız yoksa, lütfen kayıt işlemi formunu kullanın ve "Hayır, şirketim henüz müşteri değil" seçeneğine tıklayın. Kayıt formu.

HAHN+KOLB'de yeni müşteri olarak nasıl kaydolabilirim?

Henüz HAHN+KOLB ile bir müşteri numaranız yok mu? O zaman lütfen kayıt işlemi için formumuzu kullanın ve "Hayır, şirketim henüz müşteri değil" seçeneğini seçin. Kayıt formu .

Halihazırda bir HAHN+KOLB müşterisi olarak nasıl kaydolabilirim?

Zaten bir HAHN+KOLB müşterisisiniz ve bir müşteri numaranız mı var? O zaman lütfen kayıt işlemi için formu kullanın. Kayıt formu .

HAHN+KOLB çevrimiçi mağazasına kaydolmanın avantajları nelerdir?

Çevrimiçi mağazamıza kaydolduğunuzda size çok çeşitli seçenekler sunulur:

HAHN+KOLB'de diğer birçok seçeneğin yanı sıra günün her saati sipariş verebilir, çevrimiçi mağazadaki her bir ürün için size özel fiyatı görebilir ve bireysel gereksinimlerinize göre ayarlanabilecek müşteri hesabınızdaki (bütçe ayarları, onay iş akışı vb.) kapsamlı işlevlere erişebilirsiniz.

Genel bakış sayfamızda çevrimiçi mağaza ve e-İş çözümlerimiz hakkında daha fazla bilgi bulabilirsiniz. Genel bakış sayfası

Kaydolmak ne kadar sürer?

Kaydınızı en hızlı sürede tamamlamaya çalışacağız.

Genel güvenlik için kaydınızı manuel olarak kontrol etmemiz gerektiğinden, hesabınızın onaylanması kısa bir zaman alabilir.

Kaydolduktan hemen sonra çevrimiçi mağazada sipariş verebilir miyim?

Çevrimiçi mağazada kaydı tamamladıktan sonra, bilgileriniz manuel olarak kontrol edilir. Daha sonra çevrimiçi mağazana erişim verileri e-posta ile gönderilir. Erişim verilerinizi bizden alır almaz çevrimiçi mağazaya giriş yapabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz.


MÜŞTERİ HESABI VE HESAP YÖNETİMİ

Parolamı nasıl değiştirebilirim?

Bunu yapmak için "HESABIM" altındaki "Ayarlar " alanını ve ardından "Temel ayarlar" bölümünü seçin. Artık parolanızı "Erişim verileri" bölümünden değiştirebilirsiniz.

Parolamı unutursam ne yapmalıyım?

Lütfen müşteri ve iş ortağı numaranızı girin ve "Parolamı unuttum" öğesini seçin. Artık kayıtlı e-posta adresinize parolayı atamanız için bir bağlantı alacağınız otomatik bir e-posta gönderilecektir.

Erişim verilerimi unutursam ne yapmalıyım?

Erişim verilerinizi unuttuysanız çevrimiçi mağaza destek birimimizle iletişime geçebilirsiniz(tel. no.: +90 2128615585/ e-posta: info@hahn-kolb.com.tr Pazartesi - Cuma 08:00 ile 18:00 arası).

İş ortağı numaramı bilmiyorsam ne yapmalıyım?

İş ortağı numarası yalnızca çevrimiçi mağaza destek biriminden talep edilebilir. Bunun için lütfen iş arkadaşlarımızla şuradan iletişime geçin: Tel. no.: +90 2128615585/e-posta: info@hahn-kolb.com.tr (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası).

Bir hesapta yeni veya ek kullanıcılar nasıl oluşturulabilir?

Bu değişiklik yalnızca müşteri hesabında kayıtlı yönetici tarafından yapılabilir. Bunu yapmak için "HESABIM" altındaki "Ayarlar" alanını ve ardından "Kullanıcı yönetimi" öğesini seçin. Artık yeni bir kullanıcı oluşturabilirsiniz. Bunu yapmak için uygun formu eksiksiz doldurun.

Şirket veya fatura adresi değiştirilebilir mi?

Bu, temel verilerde yapılan bir değişikliktir. Dolayısıyla bu değişiklik yalnızca HAHN+KOLB tarafından yapılabilir. Lütfen kişisel iletişim kişinizi istediğiniz özelleştirme hakkında bilgilendirin. Kişisel irtibat kişinizin iletişim verilerini "HESABIM" altında bulabilirsiniz.

Ek teslimat adresleri nasıl oluşturulabilir ve önceden atanabilir?

Bunun için çeşitli seçenekler vardır. Talebiniz için hangi seçeneğin en uygun olduğu, değişikliğin kim için yapılacağına bağlıdır. Lütfen aşağıda listelenen adımları gerektiği gibi uygulayın:

1.) Kişisel teslimat adresi oluşturma:
Ayarlarım → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
Teslimat adresini önceden tanımla*: Ayarlarım → Temel ayarlar → Genel ayarlar → "İrtibat kişisinin teslimat adresini önceden tanımla" alanını etkinleştir

2.) Tüm şirket çevrimiçi mağaza kullanıcıları için geçerli bir teslimat adresi oluşturma: :
Yönetici olarak, kişisel teslimat adreslerinizin yanı sıra şirketinizin diğer kullanıcılarının teslimat adreslerini de oluşturabilirsiniz. Bunu yapmak için aşağıdaki işlemleri takip edin: :
Müşteri ayarları → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet

3.) Her bir çevrimiçi mağaza kullanıcısı için bir teslimat adresi oluşturma: :
Kullanıcı yönetimi → İşlem seç → Teslimat adresleri → Yeni adres oluştur → Kaydet
Teslimat adresini önceden tanımla*: Kullanıcı yönetimi → İşlem seç (doğrudan kullanıcıya) → Temel ayarlar → Genel ayarlar → "İrtibat kişisinin teslimat adresini önceden tanımla" alanını etkinleştir

*Bir adresin "önceden tanımlanması" bir kullanıcı hesabında standart bir adres ayarlama işlemidir. Böylece siparişleriniz her zaman bu adrese gönderilir. Bu, kullanıcının sipariş sürecinde (diğer adresler oluşturulmasına rağmen) herhangi bir seçim yapamayacağı ve yalnızca bu adresi seçebileceği anlamına gelir.

Kayıtlı e-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

Müşteri hesabınızın yöneticisiyseniz "Sipariş parametreleri" bölümündeki "Ayarlar" altından değişikliği ayarlayabilirsiniz. Yönetici yetkiniz yoksa çevrimiçi mağaza destek birimimizle (tel. no.: +90 2128615585/ e-posta: info@hahn-kolb.com.tr/Pazartesi - (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası) iletişime geçebilirsiniz.

Maliyet birimleri nasıl oluşturulabilir?

Yeni maliyet birimi oluşturabilmek için müşteri hesabınızın yöneticisi olarak kaydolmuş olmanız gerekir. "Ayarlar" kısmında, "Müşteri ayarları" altında "Maliyet birimleri" alanını bulun. Burada bir ad veya tanım girerek yeni bir maliyet birimi oluşturabilirsiniz.

Maliyet merkezi daha sonra bir kullanıcıya atanır. Bunu yapmak için lütfen kullanıcı yönetimine geçin ve listelenen adımları izleyin:
Kullanıcıyı yönet → İşlem seç (doğrudan kullanıcıyla) → Maliyet birimi → Sipariş düzeyinde maliyet birimi ve/veya öğe düzeyinde maliyet birimini etkinleştir → Hesap atama formunu seç → Kaydet

Bütçe nasıl kaydedilebilir?

Bütçeyi kaydedebilmek için şirketinizin müşteri hesabının yöneticisi olmanız gerekir. "HESABIM" altında "Ayarlar" öğesine geçiş yapın ve "Ayarlarım" alanını seçin. Burada "Bütçe" bölümünü bulabilirsiniz. Lütfen ilgili değerleri girin ve değişiklikleri kaydedin.

Yönetici olarak tüm şirket veya bireysel kullanıcılar için bütçeyi ayarlayabilirsiniz. Lütfen uygun adımları gerektiği gibi izleyin:

1.) Tüm şirket için bütçe:
HESABIM → Ayarlar → Müşteri Ayarları → Bütçe → Değerleri gir → Kaydet

2.) Belirli kullanıcılar için bütçe:
HESABIM → Ayarlar → Kullanıcı Yönetimi → Kullanıcıyı yönet → İşlem Seç (doğrudan kullanıcı ile) → Bütçe → Değerleri gir → Kaydet

Çevrimiçi mağaza siparişlerini belirli bir bütçeyle sınırlamak için başka hangi yollar vardır?

Sipariş değeri sınırlarını ayarlamak için müşteri hesabınızın yönetici haklarına sahip olmanız gerekir. "HESABIM" altındaki "Ayarlar" öğesine gidin ve "Ayarlarım" altındaki "Sipariş / Onay Ayarları" alanını seçin. "Sipariş değeri sınırları" bölümünü burada bulabilirsiniz. Sonraki adımda, ilgili değerleri girebilir ve kaydedebilirsiniz.

Gereksinime bağlı olarak iki farklı prosedür vardır. Lütfen uygun modeli seçin ve uygun adımları izleyin:

1.) Tüm şirket için sipariş değeri sınırları:
HESABIM → Ayarlar → Müşteri ayarları → Sipariş / Onay Ayarları → Değerleri gir → Kaydet

2.) Belirli kullanıcılar için sipariş değeri sınırları:
HESABIM → Ayarlar → Kullanıcı yönetimi → Kullanıcı yönet → İşlem Seç (doğrudan kullanıcıya) → Sipariş / Onay Ayarları → Değerleri gir → Kaydet

Kullanıcı için bir onay süreci nasıl ayarlanır?

Yönetici olarak "Ayarlar" bölümünde müşteri hesabınızın "Kullanıcı yönetimi" alanında bir onay sürecini kaydedebilirsiniz. Bunu yapmak için lütfen "Kullanıcıyı yönet" öğesini seçin. Ardından, doğrudan ilgili kullanıcı için "Sipariş / Onay Ayarları" eylemini seçebilirsiniz. Onay süreci altında, artık açılır menü aracılığıyla bir onaylayıcı belirleyebilirsiniz. Son olarak lütfen değişikliklerinizi kaydedin.

Ayrı veya paylaşılan bir sipariş şablonunu nasıl oluşturabilirim?

Sipariş şablonları, tek bir kullanıcı ("kendi sipariş şablonu") veya aynı müşteri hesabından birkaç kullanıcı ("ortak sipariş şablonu") tarafından kullanılabilir.

1.) Kendi sipariş şablonunu oluşturma:
Bir sipariş şablonu oluşturabilir veya bir dosyadan bir sipariş şablonu oluşturabilirsiniz. Bunu yapmak için "HESABIM" altındaki "İşlevler" alanını seçin. "Sipariş şablonları" bölümünde artık bir sipariş şablonu oluşturabilir veya bir dosyadan elde edebilirsiniz.

2.) Ortak sipariş şablonu oluşturma:
Bunun için "HESABIM", "İşlevler" ve "Sipariş şablonları" öğelerini seçin. Artık "Sipariş şablonu oluştur" altındaki "Ad" ve/veya "Tanım" alanlarını doldurabilirsiniz. Lütfen bu verileri kaydedin.
Bir sonraki adımda ürünleri ve ilgili miktarları kaydedebilirsiniz. Son olarak, şablonu ortak bir sipariş şablonuna dönüştürebilirsiniz.

Sipariş şablonu ile sık kullanılanlar listesi arasındaki fark nedir?

Hem sık kullanılanlar listesini hem de sipariş şablonunu kişisel isteklerinize ve gereksinimlerinize göre tasarlayabilirsiniz. Ayrıca ürün ayrıntıları sayfasından veya alışveriş sepetinden de bir sipariş şablonu oluşturabilirsiniz. Sık kullanılanlar listenizi, ürün ayrıntıları sayfalarındaki ilgili işlevi kullanarak doldurun. Buradaki temel fark, aynı müşteri numarasına sahip diğer kullanıcılarla bir sipariş şablonupaylaşabilmenizdir. Sık kullanılanlar listesi her kullanıcı için ayrı kalır ve aynı müşteri numarasına sahip diğer kullanıcılar tarafından değiştirilemez.

Her iki şablonda tek tek ürünleri veya listenin tamamını doğrudan alışveriş sepetine ekleyebilirsiniz.

Düzenli olarak sipariş edilen ürünler nerede görüntülenir?

Geçmişte HAHN+KOLB'den birkaç kez sipariş ettiğiniz ürünler sizin için ayrı bir alanda toplanır ve kaydedilir. Bu genel bakış, "Sık sipariş edilen" sekmesindeki "İşlevler" altında bulunabilir.


ÜRÜN SETİ

HAHN+KOLB ürün setinde hangi ürünleri bulabilirim?

HAHN+KOLB, 120.000 farklı ürünle size kesici takımlardan, el aletlerine, atölye ekipmanlarından, tutucu takımlara, test ve ölçüm ekipmanlarına kadar geniş ve yüksek kaliteli ürün yelpazesi sunar. Bunların arasında ATORN markamızın 335.000'den fazla ürününü de bulacaksınız!

Basılı kataloğu çevrimiçi olarak da alabilir miyim?

Evet, tüm kataloglar broşür kataloğu olarak dijital ortamda da mevcuttur! Akıllı bağlantı sayesinde, sadece birkaç tıklamayla broşür kataloğundaki üründen doğrudan çevrimiçi mağazaya gidebilirsiniz.

HAHN+KOLB'den tüm katalog ürünlerini çevrimiçi sipariş edebilir miyim?

Evet, ürünlerin HAHN+KOLB'de mevcut olması koşuluyla, HAHN+KOLB çevrimiçi mağazasındaki katalogda yer alan tüm ürünleri sipariş edebilirsiniz. Çevrimiçi mağaza, size standart katalogda bulunmayan çok çeşitli ürünler de sunar.

Çevrimiçi mağazada bulunamayan bir ürün için özel bir talepte nasıl bulunabilirim?

İstediğiniz ürünü çevrimiçi mağazada bulamıyorsanız telefon (tel. no.: +90 2128615585/ e-posta: info@hahn-kolb.com.tr (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası) yoluyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Tüm arama sonuçlarına göz atmak zorunda kalmadan ürünleri hızlı bir şekilde bulmanın yolları nelerdir?

HAHN+KOLB çevrimiçi mağazası size bunun için bazı faydalı seçenekler sunar:
Ürünlerin üst kısmında birçok sayfada bulabileceğiniz kapsamlı filtre seçeneklerimize erişin. Hangi ürün numarasını sipariş etmek istediğinizi biliyorsanız alışveriş sepetindeki hızlı alma özelliğini kullanabilirsiniz. Ürün sepeti


SİPARİŞ

HAHN+KOLB'nin çevrimiçi mağazasından ürünleri nasıl sipariş edebilirim?

Çevrimiçi mağazamızdan sipariş vermek için kendinizi ve şirketinizi önceden kaydetmelisiniz. Burada, halihazırda bir HAHN+KOLB müşterisi olup olmadığınız ve çevrimiçi mağazaya ilk kez kaydolup kaydolmadığınız veya şimdiye kadar bir HAHN+KOLB müşterisi olup olmadığınız ayırt edilir.

Oturum açma verilerinizi, kayıt olduktan sonra alacaksınız. Artık oturum açabilir ve istediğiniz ürünleri çevrimiçi olarak kolayca sipariş edebilirsiniz.

Önceki siparişleri nerede görebilirim?

"İşlevler" alanındaki "HESABIM" bölümünden geçmiş siparişleri görüntüleyebilirsiniz. Bunu yapmak için "Siparişler" bölümünü seçin. Alternatif olarak "Ayarlar", "Ofisim" ve "Siparişler" üzerinden kapsamlı bir genel bakış elde edersiniz.

Promosyon ürünleri nasıl sipariş edilebilir?

Temel olarak, tüm promosyon ürünlerini normal bir ürün gibi görüntüleyebilirsiniz. Sipariş sırasında küçük bir fark vardır: Ürün numarasını girerken, ürün numarasından önceki iki harfin (ör.: AB12345678) de girilmesi gerekir. Bu hem arama çubuğunu hem de hızlı girişi etkiler.

Daha sonra oturum açtığımda, oturum açmadan önce alışveriş sepetine eklediğim ürünler devralınacak mı?

Hayır, ne yazık ki bu işlem şu anda mümkün değil. Lütfen önce oturum açın ve ardından ürünleri alışveriş sepetinize ekleyin.

Kupon kodunu nasıl kullanabilirim?

Alışveriş sepetine bir kupon kodu girebilir ve kullanabilirsiniz.

Bana hangi ödeme seçenekleri sunuluyor?

Çevrimiçi mağaza üzerinden yapılan tüm satın almalar, faturalı satın alma olarak yapılır ve hesaplanır.

Sipariş onayları birden fazla e-posta adresine gönderilebilir mi?

Evet, "Sipariş parametreleri" sekmesinde "Ayarlar" altında ikinci bir e-posta adresi kaydedebilirsiniz.

Onay iş akışı nedir?

Onay iş akışı, HAHN+KOLB'deki siparişe kadar olan adımlardan oluşan bir dizidir. Bir onay iş akışı kaydedilirse kullanıcının siparişi doğrudan HAHN+KOLB'ye iletilmez, bunun yerine ilk olarak yöneticiniz tarafından belirtilen istasyonlardan geçer. Seçilen alışveriş sepeti, onay için şirketinizdeki bir onaylayıcıya sunulur. Bu kişi siparişi onaylayabilir, değiştirebilir veya reddedebilir.

Onaylayıcı, onay iş akışı sırasında alışveriş sepetini değiştirebilir mi?

Evet, onaylayan yalnızca alışveriş sepeti reddetmek veya onaylamakla kalmaz, aynı zamanda tek tek ürünleri silebilir veya ekleyebilir. Buna ek olarak, onaylayıcı seçilen miktarları artırabilir veya azaltabilir.

Çevrimiçi mağaza aracılığıyla gönderilen bir siparişi değiştirmek hala mümkün mü?

Hayır, müşteri olarak siparişi daha sonra düzenleyemezsiniz. Ancak siparişi 15 dakika içinde iptal edebilirsiniz. Sipariş yalnızca çevrimiçi mağaza destek birimi üzerinden değiştirilebilir (tel. no.: +90 2128615585/e-posta: info@hahn-kolb.com.tr).

Sipariş verirken müşteri olarak oturum açmamışsam siparişim HAHN+KOLB'e ulaşır mı?

Bir sipariş gönderdiyseniz ancak bu sırada oturum açmadıysanız sistem siparişi atayamaz ve bu nedenle iletilmez veya düzenlenmez.


NAKLİYE VE TESLİMAT

Siparişimi çevrimiçi olarak takip edebilir miyim?

vet, müşteri hesabınızdaki siparişlerinizin durumunu istediğiniz zaman "Siparişler" bölümünden kolayca görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimin teslim edilmesi ne kadar sürer?

Teslimatın süresi stok bulunabilirliği veya sipariş ettiğiniz ürünlerin türü gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Sipariş edilen ürünleri size en kısa sürede göndermek için her zaman elimizden gelenin en iyisini yaparız. Daha fazla bilgi için nakliye maliyetleri ve teslimata ilişkin genel bakışımıza göz atın.

Bir siparişin nakliye maliyetleri nelerdir?

Türkiye'de, sipariş için aşağıdaki nakliye maliyetleri geçerlidir*:
4.000 TL altında sipariş değeri: 99 TL
4.000 TL üzeri sipariş değeri: Ücretsiz kargo

* Nakliye maliyetleri, bazı durumlarda farklı olabilir. Küçük siparişler, hacimli veya ağır mallar, onarımlar ya da açıkça talep edilen kurye hizmetleri ücretsiz teslimattan hariç tutulur. Bunun için özel koşullar geçerlidir.


İADE, BAKIM VE SERVİS

Ürünlerin iadesine ilişkin bilgileri veya iade formunu nerede bulabilirim?

İadeler hakkında bilgi için müşteri hesabınızın "Ayarlar" bölümündeki "Ofisim" kısmına göz atın. "İadeler" sekmesi, iade işlemi için ihtiyacınız olan her şeyi gösterir.

Teslim ettiğim ürünler kusurluysa ne yapmalıyım?

Satın alma işleminden sonra da yanınızdayız! Beklentilerinizi karşılamayan siparişleri bize iade edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz varsa nasıl devam edeceğinizi görüşmek için bizimle önceden iletişime geçin (tel. no.: +90 2128615585/e-posta: info@hahn-kolb.com.tr (Pazartesi - Cuma 08:00 - 18:00 arası).

Sipariş edilen mallarımı HAHN+KOLB'e iade etme maliyeti nedir?

İade gönderisi yapmadan önce mutlaka bizimle iletişime geçin. Ardından müşteri temsilcinizin onayı ile gönderici ödemeli olarak bize iadelerinizi iletebilirsiniz.

HAHN+KOLB için hangi iletişim seçenekleri vardır?

Bizimle iletişim kurmak için birçok yola sahipsiniz! Bu sayfanın alt kısmında listelenen iletişim seçeneklerini kullanabilirsiniz.

1856-B1:/Icons/Beratung_Icon_v3.png  HIZMET HATTI: +90 (0) 212 861 55 85 | Pazartesi - Cuma saat 08:00 ile 18:00 |