Bir HAHN+KOLB müşterisi olarak, yalnızca online mağazamızda sipariş verme veya buradaki ürün verilerini OCI/PunchOut aracılığıyla ERP sisteminize aktarma şansına sahip olmakla kalmaz, aynı zamanda tüm elektronik verilerinizi EDI aracılığıyla doğrudan sistemlerimizle değiştirebilirsiniz.
Bu, satın alma süreçlerini önemli ölçüde basitleştirir, idari iş yükünüzü azaltır ve zamandan ve maliyetlerden tasarruf etmenize yardımcı olur.
İhtiyacınız olan tek şey uygun bir kaynak planlama (ERP) sistemi.
EDI
Tamamen otomatikleştirilmiş, kağıtsız Elektronik Veri Değişimi veya kısaca EDI kullanılarak ERP (kaynak planlama) sisteminiz veya e-tedarik platformunuz doğrudan kaynak planlama sistemimize bağlanabilir. Bu, telefon, faks veya e-posta gibi geleneksel iletişim yöntemlerinizi değiştirir ve otomatikleştirir, Satın Alma ve Yönetimdeki günlük iş süreçleriniz açısından büyük etkiler ve avantajlar sunar.
Sipariş onayları, siparişler, kredi notları, irsaliyeler ve faturaların bu elektronik alışverişi, manuel çabayı ve dolayısıyla manuel giriş hatalarını azaltır. Kısacası: Zamandan ve paradan tasarruf edersiniz.
Avantajlarınız:
Size uyum sağlıyoruz ve aşağıdaki formatları destekliyoruz:
HAHN+KOLB hem büyük hem de küçük şirketlere elektronik veri alışverişinin avantajlarını sunduğundan, tüm yaygın EDI standart formatları ve veri türleri desteklenmektedir. Ayrıca, diğer versiyonlar müşteriler tarafından bireysel olarak talep edilebilir. Aşağıda kısa bir genel bakış bulabilirsiniz.
HAHN+KOLB, sipariş onayları, siparişler, kredi notları, irsaliyeler ve faturaların elektronik değişimi için aşağıdaki formatları desteklemektedir.